intrigerna tätnar!

Så här är det: vi är 4 personer i korridoren jag bor i. 3 av oss är renliga, skötsamma och visar respekt och hänsyn för de andra. 1 av oss, gör inte det.

Eftersom vi 3, som är normala, fått nog av gammal disk som ligger i diskhon i 2 veckor, tomburkar och mjölkpaket överallt, att det aldrig finns några gafflar (?) och att en viss person går in med sina smutsiga skor istället för att ta av dem vid dörren som alla andra dödliga, bestämde vi oss för att göra något åt det.
 
I nr 4:s frånvaro (vi tror han varit i Köpenhamn hos sin tjej. Och ja, man undrar ju. Antingen lever de i en fullkomlig svinstia eller är han ihop med en städerska. Ingen annan än en professionell skulle kunna städa upp efter honom, trust me) tog vi all disk han lämnat och staplade den framför hans dörr. 
 
Det är nu intrigen tätnar. Jag gick precis ut i köket och såg att all disk stod på köksbordet. Which means, THE MONSTER IS HOME!!!
 
Jag väntar med bävan på att han ska knacka på min dörr med anklagelser och högaffeln redo. 
God, have mercy on me and my need for cleanliness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0