There must be more than this provincial life!

Jag sitter på tågstationen och väntar på min buss till Kalmar. Lyssnar på min Disney musik lista på Spotify och känner en gemenskap med alla Disneyfigurer.

Speciellt Belle från Sönheten och Odjuret. Vi läser både konstant, sjunger på offentliga platser, andra tycker att vi är en smula knasiga och ärligt talat ser jag både uppblåsta dummisar som Gaston och snälla Odjur som kanske inte ser helt vanliga ut.

Då undrar jag ju bara när mitt Odjur tänker dyka upp. Jag väntar tålmodigt.
Fast vänta, hon går ju till honom! Hm, var finns det ett slott mitt ute i skogen som jag kan jagas av vargar för att nå? En rejäl tankenöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0