Tågar på i livet!

Fattar ni? Tågar på? För jag åker så mycket tåg. (man vet att livet är lite trist när man använder dåliga skämt i bloggen)

Nej, skämt åsido. Allt är bra! Jag har äntligen fått frid efter osaliga andar och det känns tomt och fullkomligt underbart.

Jag gör nåt, hela tiden. Går på föreläsningar (håller med Olivia, som hon skrev i sin blogg: det är för en gång skull intressant!), pluggar med Nina, dricker kaffe, åker tåg, lagar mat, möblerar om, hälsar på hemma, umgås med gamla goda vänner, planerar och hela tiden med en bra låt i lurarna.

Jag inser att det har blivit väldigt mycket feel good på sista tiden, men det är väl så att man inte är riktigt glad förrän man vet hur det är att va riktigt ledsen. Varje gång jag hör en bra låt nu och ler känns det som ett litet kliv för mänskligheten men ett enormt steg för Stina. It's well good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0