pust och stånk!

Jag blidde lite sjuk.
 
Så nu får jag campa en extra natt i Broby och hoppa över mina föreläsningar imorgon. Tråkigt, för en gång skull har jag inte tid att bli sjuk utan önskar med hela mitt hjärta att jag ska bli frisk bums så jag kan åka till Nybro och mina föreläsningar. 
 
Istället ligger jag i min säng med min mac på magen (förresten, kall mac + febervarm mage = jobbigt) och försöker mentalt tvinga min feber att gå ner. Jag har ett avsnitt av Förhäxad säsong 4 kvar och sen är resten av boxen i Nybro så jag har inget att titta på heller. suck. 
 
Ni vet hur jobbigt allt blir så fort man blir minsta sjuk va? Skulle äta innan och funderade på att göra det utan bestick för då skulle jag slippa höja armarna, något så gigantiskt att jag knappt ville tänka på det. Jaja, jag ska sluta gnälla nu och vara tacksam för att jag inte har denguefeber. 
 
å andra sidan, vem vet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0