I don't pity the fool who marries me. I pity all the fools who won't get to marry me!

En dag kommer jag bli någons fantastiska husfru.



Spektaklet kan börja!



Här har vi bevis den så kallade "hack-genen", har inget med datorer att göra utan är ett ogenetiskt arv från Bonuspappa Bo-Ewe som kan hacka tills domedagen kommer!



Jag äger inget rivjärn (Host, julklapps-tips, host!) så jag hyvlade vit choklad med osthyveln. Jag är la inte dum!



Yummy eh? Ananas, kiwi, banan och passionsfrukt och allt i den fina ugnsformen jag fick av min syster i 20-års present :)


Bjöd min lägenhetsvän Towa och vi.. åt. upp. ALLT! hehe

Puss på're alla!
 

Kommentarer
Postat av: Sophie / Blogg.se STIL

Tack Stina för att du tittade in hos mig och för dina fina ord! Det där hackandet ser ut att ha gett smaskig utdelning!

2012-09-27 @ 07:00:06
URL: http://karriaristan.se
Postat av: mammy

Aaaah så gott1

2012-09-27 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0