En bild säger mer än tusen ord. Dock inte här, så mycket som jag pratar, så många bilder finns ej!

Jag har telefonen inkopplat till datorn så jag har internet i ett litet tag till. Tänker passa på och lägga upp lite andra bilder också! Annars tror folk kanske att jag bara säger att jag flyttat till Nybro för att verka cool och upptagen, men i själva verket sitter jag i matkällaren hemma i Broby och kollar på Vänner dagarna i ändå. eh, alltså, det är ju inte så här. faktiskt, jag bor i Nybro. lovar. hrrhmp... *host*




Mamma och Bo-Ewe fick sova i vånings(s?)äng på Öland. Det var kul tyckte mamma, B var inte riktigt lika road.
Så här gick det ungefär:
Mamma: Bobo, sover du?
B: hrm... *låtsas-sover*
Mamma: Jag kan sträcka upp handen här och peta på dig!!
B: suck... *låtsas-sover mer än någonsin förrut*
Mamma: hihihihihi!
Stina: hehe, det är din fru Bojje!
B: hrm... *sover*



Jag shoppade lite second hand idag, 3 väldigt läckra retro lådor och en gudomlig hallonröd blus!



Solnedgång på Öland vid bron.



När jag hör låten Stockholm i mitt hjärta, som dom sjunger på Allsång på Skansen tänker jag alltid på Öland. Och det är inte ALLS logiskt!



Bilden jag skickade till Viktor för att fråga om han tycket att jag skulle spendera 20 kr på min gudomliga blus. Han tyckte det och då höll jag med. Även mannen i affärer tyckte den var "fräsig". Han frågade även mig vilken låt det var som spelades över radion. "Vem sjunger den här?" sa han. Tyvärr tyckte jag att han sa "Nu sjunger vi den här!" Vilket är en helt annan grej... speciellt om man heter Stina och verkligen inte behöver särskilt mycket uppmaning för att brista i sång...

Får väl se om jag kan gå tillbaka till Kupan om några år när jag slutat rodna.







Kommentarer
Postat av: L

Älskar Second hand-fynd! :)

Svar: Jag med! Second hand är guld värt!! :D
Synonymous

2012-11-22 @ 23:41:26
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0