B- to the -eautiful!

Okej, i rätt så rask takt ska vi nu gå igenom lägenheten bildigt, och även lite annat smått och gott. (ett av mina nya favorit-uttryck, det och himmel och pannkaka ligger på delad första plats.)



Vår välfyllda hall!



Min välfyllda garderob. Det är väldigt överraskande att fylla den med klädesplagg efter klädesplagg och ändå ha massvis med plats! Antagligen är det ingången till Narnia och det är därför den är så stor.



Det aningens suddiga köket. Turligt nog är det bara suddigt på bilden och inte i verkligheten.



Som sagt, det är lite... spartanskt nu. Det tredje rummet, vardagsrum, som vi inte använder mer än att Towa har ett skrivbord med sin dator på.



Hall(elujah) + lampa. väldigt viktigt.



Towas rum! Och Towa, nästan det viktigaste faktiskt xD




Badrummet, som jag äääälskar! Både badkar och dusch, mycket bra upplägg och jag trivs. Hm, nu blev det lite som om jag spenderar en väldig massa tid här. Antingen får det ju vara för att göra mig snygg eller betyder det att jag sitter på toa mycket. Inget av alternativen får mig att framstå på ett särskilt bra sätt så vi går vidare nu och slutar spekulera i min kärlek till badrum...



Här har vi hjärtat! The apple of my eye, a diamond in the rough, min ögonsten. Ja mamma, jag har köpt en hylla på IKEA för en vääääldigt billig peng (verkligen, jag lovar. nästan så att om jag inte köpt den hade IKEA tagit 200 kr från mig och jag hade ändå inte fått nån hylla. Vilket helt enkelt inte är ekonomiskt!) och snickrat ihop den själv! Okej, Towa hjälpte. Okej, Towa gjorde det mesta. Jag hejade på dock!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0