wehuu, blir filosofisk!

Åh vad den här är bra! Jag lovar att jag svävar 1 cm ovan marken när jag lyssnar på texten, så himla bra.

Verkligen, det bästa med må riktigt dåligt är hur allt annat blir enklare. Allvarligt; är du kär? berätta det för den du är kär i, vill du flytta? gör det, är du trött på ditt jobb? byt. Det värsta som kan hända är du faller ner och dör på fläcken. Och ärligt talat, är det inte så stor risk att det skulle ske, såvida du inte har hjärtproblem eller något liknande. I sånna fall ska du ignorera mina råd.

Det värsta som kan hända mig är att mitt hjärta blir tillknycklat som en bit lek-lera, kastat på golvet och stampat på till oigenkännlighet. Och vet ni vad? Been there, done that. och jag lever ju fortfarande. Så det kan ju inte vara särskilt farligt med risker eller hur? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0