Törnrosa hade inte sådana här problem

Jag hade svårt att sova inatt. Först och främst satt jag i hotellbaren med Sebastian och Anton och drack bubbly och blev lite på örat (bara lite). Sen efter min kvällsritual (gnugga, smörja, skölja, applicera, smörja igen, borsta) ville jag läsa lite.

Läste ut Smokin' Seventeen av Janet Evanovich och fortsatte på Explosive Eighteen. Efter en timme satte mitt förnuft och samvete ner foten och beordrade mig att släcka och sova.

Efter 2 minuters stirrande pluggade jag in min iPhone och lyssnade på Hairspray musiken. Telefonen behövde laddas, kontakten satt på andra sidan sängen, den pluggades i. Insåg att laddaren gav ett surrande ljud i hörlurarna. Tog upp telefonen för att undersöka saken, surrandet försvann. La ner telefonen, surrandet kom tillbaka.

Det slutade med att jag låg diagonalt över sängen med en arm utsträckt och höll i telefonen tills jag somnade.

Jag vet knappt någon annan som har sådana här problem. Mitt liv är helt enkelt en cirkus och jag är clownen som ramlar över mina egna skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0