Smiley-face

Tåget är smockfullt av trötta pendlare.

Men jag äro glad för jag ska bara hem och fixa mig sen in till Kalmar igen för galej med Linnea och Jenny från min klass. Jag tror att jag säger hej till studentlivet! :)

För första gången sen jag flyttade har jag tagit ett medvetet beslut att stanna några extra dagar i Nybro trots att jag haft min sista föreläsning för veckan!
Det blir ju som sagt lite studentskoj ikväll, imorgon en tripp till IKEA med Towa och några av hennes klasskompisar, på kvällen möta Matilda tror jag :), på fredag lite svängom i Kalmar med Matilda och Sofia! Magiskt, skulle jag vilja hoppas xD

Tänker åka till Broby en sväng på lördag och rida en tur hos pappa och äta hemlagat hos mamma. It's well good :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen så roligt, det finns ju annat än Broby här i världen :-) Kram!

2012-10-24 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0