Så blev det!

Ja gott folk! Eftersom måndag är den bästa dagen på veckan, (här får man läsa in tung sarkasm om man så skulle vilja) tänker jag organisera mitt kreativa arbete med en lista!


  • Blogga fantastiskt inlägg och inspirera världen. typ.
  • Gnälla över min nya tatuering som svider. Yes, det kommer en bild om några dagar när den inte är så råååå.
  • Glädjas över att jag skrivit på kontrakt till mitt korridorsrum, i centrala Kalmar!!! :D
  • Ringa mamma och berätta goda nyheter om min nya boning som jag flyttar in i den 16 december, situerad 2 minuter från universitetet.
  • Läsa allt som finns att läsa om anglo-saxerna, juterna och friserna. Göra fenomenal *3-paragraf* text och en inspelning på det jag lärt mig och skicka till min lärare.
  • Laga ljuvlig student-mat = Spaghetti och köttbullar.
  • Smida planer för helgen.
  • Se färdigt 7:e säsongen av Förhäxad och antagligen gråta en skvätt. (Inte obligatoriskt)
  • Somna fridfullt i mitt kalla rum.
 

Kommentarer
Postat av: miranda

blev det en groda eller vad var det nu igen du skulle göra? du förresten nu är det höst och då skulle vi ju göra en malmörepris ;) som tur är så kommer det vara höst/vinter lääänge till så vi har gott om tid att planera!

Svar: Det blev minsann en groda! Är väldigt nöjd, trots att det var det mest smärtsamma jag någonsin gjort! xD Jaaa! Det får vi planera in! Tycker också vi ska ta en kväll i Kalmar och se vad staden har att erbjuda två donnor som oss ;D
Synonymous

2012-10-22 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0