lazy-face vs. active-face

Vad gör jag idag?

Jag är ledig så jag sov som en zombie till middag. Stekte två ägg till lunch, gick tillbaka till sängen. That's right, you heard me. Så får jag göra, för jag bor själv och det finns ingen som kan säga till mig att jag inte borde spendera dagen i sängen. hehe, rätt nöjd med det.

Så jag har kollat på en film, läst lite och slöat. Jag läser en fantastisk bok nu av Nora Roberts som heter The Next Always, den är ljuvlig! Utspelar sig i en liten stad där ett gammalt Inn ska renoveras och kärleken blommar mellan sågspån och playwood :)

Tyvärr blev jag rastlös och tog en promenad i Nybros skogar istället. Det var lite konstigt, jag var ute och gick som jag alltid är och tyckte på något vis att det inte räckte med bara stigar. Så jag gick rätt ut i skogen utan någon tanke på vart jag skulle eller hur jag skulle hitta hem igen. Som ni kan förstå gick jag vilse. 

Med tydligen räcker det med en stark vilja och icke-vattentäta skor för att hjärnan ska vända en i rätt riktning!

 

Ovan ser en ni ett praktexemplar på en... röd pinne. Jag visste inte att pinnar kunde vara röda. Tänk vad mycket nytt man lär sig.

Nu sitter jag i köket och äter spenatsoppa och kokta ägg, en riktig natur och hälso-olle jag blivit, oui?

 
 

Kommentarer
Postat av: towa

kul du tyckte om den fina stina! ha en bra helg!

Svar: den var magisk! du med! vi ses på söndag roomie! :D
Synonymous

2012-10-10 @ 08:56:53
URL: http://halsningartowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0