Jo, men så att!

MItt liv är makalöst!

Som jag hinner med grejor alltså! Idag har jag suttit på biblioteket (som för övrigt är en av mina nya favoritställen på jorden!) i 8 timmar och gjort ett tal till imorgon om rebusar och massa gojs! Det kommer bli kalas och jag är officiellt fantastisk. hehehe.

Fick en jättebra spellista från Amelie som jag lyssnar sönder nu och blir lyrisk av, så många bra låtar! Sen marscherade jag med bestämda steg till tåget 19.00 och cyklade sen med bestämda tramptag hem till Kungshall. Diskade ALL disk (det var en katastrof. minns ni isberget från Titanic? inget jämfört med mitt berg av disk) och nu stek/bränner jag två korvar som fick använda alla min superkvinna-styrka för att lyckas bryta mig in i det frusna paketet. 


Dessa korvar ska nu ätas med stor glädje och sen får vi se om jag kan somna ikväll eller om jag stannar uppe och hoppar runt i lägenheten som en tok för att allt är så bra och för att jag är obeskrivligt, löjligt, nästan skamligt .....lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0