Isch

Nu måste jag bara få tillägga något som faktiskt är jobbigt, för mig allafall. Eftersom jag nu inte är så förtjust i intensivt, det är inte hälsosamt, tror jag inte. På grund av det får jag ont i magen när någon använder många utropstecken, smileys och upprepar sig om samma sak i typ en Facebook-uppdatering. Utan någon som helst ironi, det kan ju inte vara bra?

Jag tror tillochmed att jag blir sur för att personen kanske är väldigt lycklig och upprepar det konstant: "Du är bäst!!! :) jag är så lycklig!!! vi har köpt en liten äckligt söt valp som vi ska ta hand tillsammans och älska tills den kvävs av alla våra underbara älskande känslor!!! Såååååå lycklig:) alla är underbara och allt är fantastiskt!!!!!!!!!!!!"

Okej. Eftersom jag är en rationell kvinna kan jag inte utesluta möjligheten att jag är yppe-pytte-lite-mini-nästan noll avundsjuk. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0