Himmel och Pragkaka

Jag ligger helt utslagen i min säng.
Så mycket mat. Jag kommer inte behöva äta igen på ett bra tag.

Garden rump steak, pommes, BBQ sås och rostade grönsaker, vaniljglass med varma hallon och grädde, varm choklad, baileys kaffe och en cider.

Jag satt med huvudet så lågt under efterrätten att jag nästan fick grädde på näsan. Jag skelar nästan, så trött är jag.
Kan se rubrikerna framför mig...

"Medvetslös svensk tjej hittad i resterna av efterrätt. Restaurangen Crazy Cow hävdar; 'Vi serverar inte white trash!'
Tjeckisk polis utreder fallet men vägrar lämna ut fler uppgifter om vare sig grädde eller hallon."

Som sagt, det är ett under om det här är logiskt för nån annan än mig. Äsch, imorgon ska jag få massage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0