Ett oväntat mms!

Efter mitt surmulna inlägg igår åkte jag hem och la mig med min förkylning, nässpray och Charmed som sällskap. Efter nån timme somnade jag och vaknade 22.00. Hela lördagen var borta! Så jag vände mig om och somnade på nytt och vaknade 08.20 idag av ett mms.



Jag är förvirrad. 
Vad är syftet? En svagare själ skulle kunna bli lite ledsen för att man inte själv har någon att hångla med och fota samtidigt (vilket måste vara rätt knepigt! Vinklar, saliv etc) Turligt nog är jag big, blonde and beautiful och bryr mig inte särskilt mycket om vad andra håller på med.

Om förövaren nu skulle se det här och bli upprörd och hojta om copyright och annat, då vill jag bara säga: skickar man bilder till en bloggare, då får man skylla sig själv. Tur för er att jag inte är Kenza som har 170 000 besökare om dagen. Som det är nu kommer bara 100 000 se bilden ;)


Kommentarer
Postat av: miranda

haha fan vad skumt :P

2012-10-07 @ 17:14:24
Postat av: Stina

Visst är det? xD jag har valt att se det som något bra, typ "oj, jag skickade ett mms till dig med min käresta, dock önskar jag att det var dig jag kysste!" typ xD

2012-10-07 @ 17:46:27
Postat av: Miranda

Väldigt bra sätt att se på det hela ;)

2012-10-08 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0