Jo, men puss på den här dagen!

Hej min kära blogg!

Det lutar åt att bli en riktigt bra dag! Jag sitter på tåget till Skåne nu och lyssnar på You got the love med The Source och Candi Staton, den låten som spelas i sista avsnittet av Sex and the City! Den gör mig jätteglad! :D

För övrigt har jag blivit informerad om att det är julbak och dylikt som gäller i helgen och det ser jag fram emot! Pepparkakor, lussekatter och köttbullar ska det knådas och rullas. Kanske finns det lite glögg att surpla på också :)


förresten, här ska ni få se något läskigt:



och så undrar jag varför jag är singel... xD

PS. Killen på MAX i Kalmar flörtade något otroligt med mig idag! Ett snäpp mer hade vi hånglat över min burgare! xD) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0