i do

Jag tror att jag är gjord för great love. Så många romantiska filmer jag ser och fantiserar om kärlek så enorm att man förändras för alltid, så många böcker jag läser med karaktärer som älskar varandra så våldsamt mycket att det inte finns någon återvändo, så många låtar jag lyssnar på och tycker mig kunna känna hur deras hjärtan slår i takt med mitt. Det värsta är väl att man nog inte kommer få det. För ärligt talat, hur många i ens närhet kan man peka på och säga "Där har vi ett par som älskar varandra mer än självaste livet, som ser varandra djupt i ögonen och ser en själsfrände se tillbaka, som kan andas utan varandra men vill inte. Ett par som får Bella och Edward, Chandler och Monica, Aragorn och Arwen att blekna i jämförelse." Inte så jättemånga nej.

Jag tycker mig uppleva så mycket gigantiskt true love i alla böcker och filmer jag har att jag börjar bli rädd att inget någonsin kommer leva upp till det och att jag därför kommer förstöra för mig själv. Inget kommer vara tillräckligt bra bara för att jag så gärna vill ha fjärilar i magen, darriga knän och bli andlös av någon som ser på mig och säger; "Jag kan överleva utan dig, men jag vill inte!"

Suck. Jag hör av mig när jag hittat honom, okej?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amelie

Nej vad kär jag blev i denna låten :D

Svar: Visst är den bra!! :D
Synonymous

2012-11-12 @ 17:19:12
URL: http://ameliejosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0