Det behövdes mer.

Jag kom på en sak till som jag är pepp och glad för: Miranda kommer till Kalmar nästa helg och då ska vi se Breaking Dawn vol.2. Eftersom första delen var så himla bra (speciellt om man jämför med dom andra tre, som mest består av Kristen Stewart och hennes ensidiga, "jag ser ut som jag svalt en tesked på tvären"-ansiktsuttryck) ser jag verkligen fram emot nummer 2!


Ska bli så mysigt att träffa Mirrepirre igen också, känns som tusen år! Jag har planerat middag (inte tillagad av mig, jag föredrar min bästa vän vid liv...), bio så klart (där vi självfallet kommer hitta något att skratta åt som ingen annan gör, det gjorde vi med alla dom andra! "Jacob springer med Bella i famnen!!!!!" xD) och sen en hel massa skitsnack långt in på natten! :D

Så, puss på er alla. mest för att jag är på ett sånt där olidligt gott humör som säkerligen kommer störta i morgon. Så jag tycker jag att både jag och ni ska passa på och njuta av att det för en gång skull inte är en massa Stina-drama. Hur trevligt det än är ;)


Kommentarer
Postat av: pirreslirremirreyrre

HAHAHAHA fy fan vad roligt det var när jacob sprang med bella! hahahha fredagen kommer bli awesommmmme!

2012-11-27 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0