Blogg.se, tar du bort det här. Då skaffar jag egen domän.

Eftersom jag är på bra humör och har tid över tänker jag berätta om Halloween trots att blogg.se valde att radera mitt förra och fenomenal inlägg. 

Vi förfestade hos Jenny och jag anlände lite tidigare för vindrickande, sminkning och tuperande av hår. Det var i princip bara folk från vår klass, vilket var skitkul! Nu har jag pratat med så många fler än innan! xD Vilka härliga människor :)

Vi drog vidare till Studentpubben och drack cider för 30 kr (helt otroligt) och stack sen till Harry's! Tydligen är det så att i Kalmar kan man faktiskt klubb-dansa på en onsdag, på Harry's! :D Sååå sjuk stämning, och världens roligaste kväll! DJ:n bytte låte var 30:e sekund och sjöng oss hesa och dansade så svetten yrde och skoskaven klämde! Ljuvligt!

Vid 2 tiden vinglade vi från Larmtorget med varsin fransk hotdog som nattmatt och sen fick jag sova hos fina Lisa! Efter att jag först tappat bort henne och sen hittat henne igen somnade jag fridfullt i en varm säng med en ipren och två vätskeersättande tabletter i magen. Vaknade vid 10 och åt frukost med Lisa och satt sen och diskuterade massa busiga grejor med henne i flera timmar :)

It was well awesome!!! Riktigt kul Halloween! Och föga kunde man ana att under min höga frilla låg det en lite grön plastpåse från systembolaget för att ge lite substans till min Valkyria-frilla!

Förresten var det avgjort en bra utstyrsel jag hade för herrarna var ovanligt uppmärksamma under kvällen ;) hehe, success!!!!!!!!! xD

Kommentarer
Postat av: L

So true!
Du var smoking hot och kvällen var kanon! :)
ha en kanonhelg nu!!
Tjingeling

Svar: Man blir som man umgås, darling! Du med, så ses vi på tisdag och Language History! :D
Synonymous

2012-11-02 @ 18:58:19
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0