artig på svenska och inte engelska? svårt!

God middag bloggen! 

Det är verkligen en lugn söndag idag. Jag ska skriva mina språkhistoria-uppsats i lugn takt och uppskatta hur skönt det faktiskt är att vara ensam i lägenheten (vilket jag kommer tycka 1 dag, sen kommer jag börja undra var Towa är och varför det är så jäkla ensamt xD).


Jag har sovit länge efter min arbetskväll igår och jag ska snart göra äggmackor till lunch/väääldigt sen frukost. Det gick jättebra igår! Jag fattade knappt vart jag skulle jobba när Jenny ringde men det visade sig vara Nybro Glasbruk och deras julbord med show som var destinationen. Jättekul och snacka om att jag hade ont i fötterna när jag kom hem xD

Det tog bara någon timme innan jag var inne i servitris-flowet igen så jag har inte glömt något sen Skottland :) Faktiskt riktigt roligt att göra det igen! Det låter kanske inte så kul med att plocka undan tallrikar, fylla på buffén etc. men jag gillar det! Det bästa är väl att man får prata med människor och vara trevlig och så :)

återkommer senare (antagligen med hysteriska skri för att uppsatsen är för svår).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0