onsdag

Det är ingen bra dag idag. Jag är så trött och jag har ont i hvudet, halsen och mina öron. Sliter som ett jävla djur på jobbet och så fort managern kommer dit skäller han på mig för att allt inte är färdigt och säger sen till mig att han inte vill komma hit och se mig i det här skicket. Man undrar ju vad han förväntar sig när jag har jobbat 90 timmar på en vecka.

Jag är bara så himla trött och sliten. Vill bara åka hem och aldrig mer behöva jobba så här igen.

Vet inte vad jag ska göra när Erika åker hem, för då blir jag helt ensam och det kommer kännas ruttet. 

Solen skiner och det är fantastiskt väder, men jag måste gå och lägga mig så att jag orkar jobba lagom till att det blir mörkt igen.

Kommentarer
Postat av: mirr

fina stinalina, lyssna inte på din dumma manager. du äger och det vet du om!



PUSSS OCH KRAAAM

2012-05-02 @ 18:12:09
Postat av: mammy

Åh lilla Stina nu blir jag riktigt bekymrad...är det så jobbigt....beror det på att du inte är riktigt frisk..mår man skit är det inte kul att jobba. Om du är sjuk måste du ju låta bli o jobba..det fattar dom väl? Kram kram kram från mamma

2012-05-02 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0