I am incredibly happy!

Seriöst. Idag är jag onaturligt lycklig.

Det är en kombination och fantastiskt väder och att jag har kvällen ledig trots att puben har öppet vilket betyder att jag kan sitta här hela kvällen och ha det trevligt med mina kompisar istället för att va på andra sidan baren med ömma fötter, för korta kostymbyxor och timme efter timme servera drinkar som jag fortfarande inte riktigt vet hur man blandar xD

Dummaste idag: jag satte fingret mot den grejen man steamar mjölken med till kaffe och fick en blåsa som gör svinont. För några dagar sen skar jag mig när jag skulle skära smör så nu har jag två handikappade fingrar. Turligt nog på vänster hand, så jag kan fortfarande byta låt på iphånen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0