HA-galen

Jag har återvänt till Broby efter ett äventyr i Helsingborg.

Miranda och jag försökte åka och bowla men det gick inte så bra. Bussarna arbetade emot oss och det slutade med att vi kom fram rätt så försent och bowlade 35 minuter trots att vi bokat 1 timme xD 
Efter intensivt bowlande åkte vi hem, lagade mat och såg på Breaking Dawn igen. Ska också nämnas att det var Gryta à la Levin som stod på menyn, störgott!

Vi däckade i soffan och till sist i sängen efter att ganska snabbt ha övergett våra grandiosa planer om att gå ut på nån pub och ta en öl. Fast vi hade ju inte druckit öl, utan cider. Tråkigt nog låter det inte lika bra att säga att man ska ut och ta en cider...

Så vi la oss tidigt som två små pensionärer. Idag var vi på Väla och trots att jag inte egentligen har råd klöpte jag 3 tröjor och en bh. Hur hände det, undrar ni? Jag vet ärligt talat inte. Det var som jag sa till Miranda:

- "Jag blir lite tosig när jag ät ute och shoppar, jag måste bara ha allt. Ungefär som att jag alltid går och spanar på snygga killar och vill liksom håva in alla och behålla dom för mig själv."



Just det! I fredags var jag hemma hos Levin och mös! Vi hade så fina avsikter och hyrde en film men det blev inte direkt så att vi såg den utan vi satt och pratade i 7 timmar typ. IT WAS AWESOME! Kommer sakna alla mina små fina vänner när jag åker till Skottland!

Kommentarer
Postat av: Den andra pensionären

Somnade inte du kl ett? Är det verkligen pensionärstid? Va va va?

2012-01-29 @ 23:43:58
Postat av: Stina

Hm, kan vara så att jag somnade ett... men jag försökte lägga ifrån mig boken! Tyvärr var den för bra för sånt nonsens xD

2012-01-30 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0