Split-shift

Vet ni vad jag har insett att jag avskyr? Analysera.

Varför är han inloggad men skriver inte? Vill han inte skriva? Eller tycker han att jag borde skriva eftersom han skrev först förra gången? Varför tittar han inte på mig? Vill han inte? Vågar han inte? Ska man säga hej? Tänk om han tycker jag är för på? Tänk om jag inte är tillräckligt på? 

Allvarligt talat, jag visste inte att det var så här störigt. Att behöva analysera minsta lilla detalj för att det ska ge nån information är sjukt tidskrävande och resulterar i att jag i slutändan ligger i min säng, stirrar upp i taket och känner mig som en elvisp utan el.

Suck...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Håller med dig så mycket!!!

2012-02-17 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0