shake, shake, shake, shake your booty!

Vill ni veta vad jag gjort idag och vad jag gör nu och vad jag ska göra ikväll? Självklart.

Jag började jobba 07.15 eftersom våra enda gäster ville äta frukost tidigt för att komma iväg så snabbt som möjligt. Så jag, Donald (Managern) och Stephen (Kocken) fick stiga upp orkristligt tidigt för att sen vänta i 2 ½ timme på detta par som sussade sött i sin säng...
Till slut gick Donald och väckte dom och undrade om dom ville ha frukost och lunchen som vi packat till dom också. Det ville dom.

Fick ett split-shift vid kvart över 2 och dansade tillbaka till personalbyggnaden med Glee i öronen. Har städat mitt och Erikas rum nu, diskat lite i personalrummet, sopat och sitter nu och funderar på om jag ska förösöka mig på att tvätta våra handdukar. Allt detta har jag gjort med min iPhone i öronen och jag har shakat min booty och sjungt högt som fasen i allmänt glad stil. Nu i efterhand tänker jag att det kanske inte var så superbra eftersom det sitter i kamera i personalrummet som dom på kontoret har skärmar på xD nåväl, det får väl vara dagens underhållning och jag är ju inte den som är den!


ikväll ska jag jobba ännu mer och make me some MONEY MONEY MONEY. must be funny, in a rich man's world.

Kommentarer
Postat av: Mammy

Låter som du har det bra! Ge järnet Stinafina!

2012-02-17 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0