Not walking in sunshin, but rain!

Idag är jag ledig.

Ja, ja, jag vet vad ni tänker. "Reste hon över hav och land till ett främmande land för att vara ledig?" Wow, det där lät som Mio Min Mio eller nåt.
Jag skulle gärna jobbat lite idag men tyvärr har Innet stängt måndag, tisdag, onsdag tills vi kommer upp i högsäsong.

Så basically, idag har jag sovit till 12, ätit lunch/frukost, sett en film och gått en promenad i 1 timme typ. Mycket produktivt XD

Det är jätteskönt att gå ut och gå här, för alla stigarna är så omringade av skog att man kan mima, smådansa och performa hur mycket man vill utan att riskera att en skotte får syn på en och börjar asgarva. Så jag hade min egna lilla skogsmusikal tillsammans med kidsen i Glee i min iPhone. it was awesome!

Ska spela lite Sims ikväll och vänta på att Erika slutar jobba.

Kommentarer
Postat av: Mammy

Här snöade det i går kväll och i morse fick vi sopa bilarna. Dock är det lite varmare nu, ligger runt 0°så det ska väl våras snart! Bra att du är ute o går, är där många fina vandringsvägar? Love from Mammy

2012-02-15 @ 18:43:07
Postat av: Stina

Härligt med snö! Dom sa på vädret att vi kanske också skulle få lite i helgen! :D



Det finns jättemånga fina vandringsleder! Ska lägga upp bilder från när vi klättrade upp för berget! :D Love you!

2012-02-15 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0