it was a bumpy ride!

Jag hoppas ni förstår hur konstnärligt det är att blogga mitt i natten. För om vi ska säga sanningen, vilken är att jag inte riktigt kan sova och att jag är lite bored, så lär det här inte bli riktigt så kul som jag hade planerat.

Idag åkte jag, Erika, Cameron, Niall och Craig in till Inverness. Det var en fantastisk blifärd på knökiga vägar, speciellt när man tänker på att vi festade hos Ryan till 6 på morgonen...

Första stoppet var nya favoritaffären Poundland. Allt. Kostar. 1. Pund. Seriöst!!!! Suveränt alltså, köpte massa nudlar, choklad, chips, tamponger etc. (för tydligen var det här med att mensen skulle upphöra när man åkte utomlands en legend. suck...) 

Förresten får jag väl lov att säga Glad Alla Hjärtans dag. Världens mest onödiga högtid. Bajsdag.
Jag? Bitter? För att jag inte har någon som dyrkar marken jag går på, överöser mig med chocolate chip cookies, matar mig med vindruvor och kliar mig på ryggen när jag vill?

Nejdå, inte jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0