fjärde gången gillt då eller.

Ja, nu blev det en blogg-natt. När jag ändå är igång sitter jag och kollar andras bloggar också. Vill passa på att säga att jag är grön av avund på Olivia som har en hund som är så söt att jag skulle kunna äta upp honom. Han heter Hector (För övrigt världens coolaste namn på en hund. à la medletid England känns det som) och det finns massa roliga videos på honom på Olivias blogg som jag har kikat lite på. Han gör supersöta ljud och typ gnyr vilket får mitt hjärta att stanna.


Olivia, din hund är awesome. Plus att han kommer när du kallar. Om ändå Alystra hade gjort det när jag passade pappas och Agnetas hus i somras. Men nej, hon sprang ut genom dörren och stack till skogs. 3 timmar, 14 böner och en hjärtinfarkt senare sprang hon in genom dörren som om inget hade hänt.
 
Kände mig som en mamma med tonårsbarn som kommer hem 04.00 på morgonen och säger "Men mamma, vad du är ängslig. Jag har ju bara testat lite droger, kört bil utan körkort, blivit gravid och ätit pizza. Där ser du, ingen skada skedd!" och lyckligt trippar iväg till sitt rum utan en tanke på den arma modern. 

Kanske Olivia kan lära mig lite hunddressyr och dylikt. Antingen det eller får jag vänta tills jag skaffar barn och helt enkelt hoppas på det bästa. (!)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag ska lära dig allt jag kan! kanska ska starta en hundskola nu när jag är arbetslös och allt..

2012-12-23 @ 04:18:49
URL: http://oliviape.tumblr%2Ccom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0