Keys: check!

Mitt liv börjar från och med den 16 december. Då ska jag nämligen:
  • Flytta in till Kalmar och världens finaste korridorsrum.
  • Åka hem för julen och ha det så mysigt att jag tuppar av!
  • Åka tillbaka till Kalmar och köra stenhårt på termin 2.
  • Börja på yoga. Minsann, det har jag alltid velat och nu kommer jag vara jättenära gym och med det ska jag försöka uppnå ett inre lugn. eller något liknande alla fall ;)
  • Vänta på sommaren och värmen och sommarmys i Kalmar med mina vänner.
 
Jag kan nog säga att det känns rätt bra i livet just nu. Speciellt med tanke på att ett trevligt, ungt par HITTADE MINA NYCKLAR!!!!!!! :D Helt fantastiskt! Vilket betyder att jag inte behöver betala 2000 kr för att byta lås i lägenheten i Nybro (1 vecka innan jag flyttar. Lönt liksom!) Jag är väldigt nöjd med tillvaron :)
 
Så en puss till alla och speciellt till Eva, Ted, Noah, Mormor, Morfar och Leif som åker till Egypten i natt. Jag är grön av avund och hoppas ni kommer ha väldigt trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: miranda

Vilken tur du har! Så skönt att dom är tillbaka :)

Svar:
Synonymous

2012-12-10 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0