Maxi, Mini, Mamma

Idag har mamma och jag varit på äventyr i stan. 

Vårt första mål var Maxi och cirka en miljon pantburkar som vi diskret smög oss in med på Maxis pantavdelning. Konstigt hur det är typ pinsamt att panta, fastän det är en så bra grej för man återvinner ju? Det är kanske för att man känner att folk tittar och tycker att man dricker asmycket xD

Efter det ställde vi bilen och kollade lite på kläder, tills mamma blev vrålhungrig på mindre än en minut och då fick jag utfodra henne med en korv. Sen klippte jag mig lite på drop in och mamma satt på en bänk på domus och spelade wordfeud (hon är för söt)

vi käkade riktig mat på Tea-pot, dvs taco-muffin (mycket lustigt) och åkte sen tillbaka till Maxi för att handla upp våra pantpengar. Mamma hade hemskt bråttom och for som en oljad blixt genom hyllorna och jag flängde efter med vagnen och scannern. Hon blev lite upprörd när jag störde vårt flow med att fota och facebooka samtidigt som jag skulle scanna, vilket hon inte tyckte var produktivt men jag är ju trots allt min mammas dotter och klarade det galant ;)

Nu är det snart dags för lite Matilda Soeson, vilket är ett välkommet avbrott i min dagliga rutin som vanligtvis består av att klämma in så många Vänner-avsnitt som möjligt på en dag och dansa ensam på mitt rum.

So long, flaggstång som Bert skulle sagt!

Kommentarer
Postat av: mammy

hihi

2012-08-08 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0