Jösses!

Gudars vad det är svårt med universitets-sakelakerna! Allt ska fixas och jag vet knappt vart jag ska börja. Sen när jag väl insett vart jag ska börja, då inser jag att jag måste ha inloggningsuppgifter. Således registrerar jag mig. Då inser jag att jag inte fått de ytterligare uppgifterna jag behöver för att göra just den här grejen. Då mailar jag studentsupporten och får info. Sen vet jag inte hur jag ska betala medlemsavgiften till Linnéstudenterna och då måste jag vänta tills mamma kommer hem och kan hjälpa mig. Då kan jag inte registrera mig för bostadgarantin utan måste vänta till medlemsavgiften är betald, som mamma måste hjälpa mig med.

Slutsatsen är att jag kan inte göra något alls. Tills lilla mamsen kommer hem och kan hjälpa sin 20-åriga dotter som bott i Skottland i ett halvår, jobbat och tagit hand om sig själv ett tag. Man är ju en skam för independent youngsters everywhere...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0