JAAAAAAAAAAAAAAA!

ÖVERLYCKLIG-TJEJ.SE!

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Efter ex antal samtal denna förmiddag mellan mig, Towa, mamma, PAB fastighetsmäklare och Boendevärd på Kungshallsområdet i Nybro 15 minuter med tåg utanför Kalmar står det nu klart att Towa och jag flyttar in på lördag i en 3a där vatten, värme och el ingår för ynka 5000! :D helt fantisktiskt!

Jag ska flytta hemifrån! Det tragiska är dock att jag inte har några möbler och måste köpa en ny säng xD Men det fixar sig! Vi ska upp imorgon och hämta nycklarna och det ska bli så spännande! Gud vad glad jag är! Helt galet! :D


Nu ska jag ut och dansa lite på gårdsplanen och fira att jag är co-hyresgäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0