bubbelgum

Liten lesson i Stina-behaviour

  • Julmusik, gör mig lycklig. Även mitt i sommaren, mitt i bland all grönska, då drömmer jag om snö och julklappar.
  • Jag spanar alltid efter ormar när jag är ute och går. Alltid. För när vill man någonsin trampa på en orm? Precis, var glad att någon spanar.
  • Jag är fruktansvärt dramatisk. Till den grad att jag ibland förvånar mig själv.
  • Jag äter inte en macka åt gången utan tar små tuggor och roterar mellan mackorna.
  • Kryptiska uppdateringar på Facebook är löjligt, förutom när jag gör dom förstås.
  • Jag börjar misstänka att jag läst alla böcker i Östra Göinge, och det gör mig ledsen.
  • Jag spanar jämt på snygga killar, men blir aldrig kär. Det gör mig också lite ledsen.
Och där var jag dramatisk igen. suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0