Arma mig och dig.

Det är jobbigt att behöva göra jobbiga saker. Det säger kanske sig självt, men jag har inte riktigt behövt göra något så hemskt jobbigt i mitt liv förrän nu. 

Ibland måste man ju ta beslut som kanske sårar en och kanske till och med någon annan. Men i längden vet man det är till det bästa. Man kan väl jämföra det med att göra slut med någon, även om man blir himla ledsen och saknar den personen som om någon huggt av en armen så är det kanske bra. Efter ett tag slutar det rycka i armen man inte har längre, man glömmer till och med att man haft en arm. Sen helt plötsligt en dag tittar man ner och inser att det dinglar en ny arm där den gamla en gång var. Då kan man bli lite nostalgisk över den gamla armen och tänka tillbaka på minnen och goda stunder. Tills man inser att den nya armen är ju så mycket bättre, inte nog med att den är muskulös och solbränd, den är ju din arm, inte någon annans, vilket är en klar förbättring.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kära Stina. Tack. Det här behövde jag läsa! <3

2012-08-27 @ 16:00:49
URL: http://eliniver.blogspot.com
Postat av: Stina

Skönt att veta att man kan hjälpa på någe vis. Det hjälpe för mig att skriva om det :) <3

2012-08-29 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0