"Ska du ha rispudding i bh:n?" - "JAG tar den!!!"

Jag är aldrig för trött för att göra något olagligt.

Sitter och väntar på att senaste avsnittet av True Blood ska ramla in i min dator. Har käkat lite makaroner och nu sitter jag på min pinnastol (jag tror inte på det här med datastolar.) och rullar tummarna.

Hela den här dagen har varit svinrolig, allafall vad angår repetitionerna. Först träffades vi i Pink Ladies och övade vår pyjamasscen. Roligt nog hade Sanna varit på teatern sen 10 imorse så hon var övertrött som fan, efter några omgångar av "Marty, nya glasögon?" kunde vi inte fortsätta längre. Det hela kulminerade med att vi gjorde om scenen till snusk-Grease. Frasen "Marty, nya tuttar?" kommer för alltid finnas i mitt hjärta.

När vi repade scenen efter Summerloving där Sandy och Danny träffas igen fick vi stoppa hela tiden och börja om för alla skrattade hela tiden. Till slut fick vi alla åka hem, det blev ändå inte så mycket gjort xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0