så mycket vampyrer, så lite tid VOL 2

Hemmafrun Stina sitter och äter pyttipanna och ägg innan hon tänker köra till jobbet, där jag ska sjunga och dansa lite. 

Kollade på sista avsnittet av sista säsongen av Buffy för en stund sen (igen) och grät som en baby (igen) och förbannade världen för att Spike dör (igen). Nu när mitt Buffy-behov har dämpats kan jag äntligen återgå till Angel säsong 4 och kanske till och med se färdigt både den och femte säsongen! (Kryss i taket. Eller är det kors? Kors i taket?)


Kan ju också rapportera att mangon igår var delikat, badet överskattat (jag blir uttråkad så lätt), samtalet till Erika non-existent (voice-mail) och Glee lite segt.
Skepp ohoj!

Kommentarer
Postat av: mirrepirreslirre

SPOILER STINA HOLM! FY!!!!!

2011-09-26 @ 16:42:35
Postat av: Stina

omg! sorry! :O

2011-09-26 @ 21:12:38
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0