Så det så!

När vet man att det är dags att flytta hemifrån?
  • När kläderna är för många för min enorna Narnia-garderob.
  • När filmerna är för många för mina enorma Hemmakväll-hyllor.
  • När böckerna är för många för mina biblioteks-bokhyllor.
Så nu ska jag flytta. Och när jag flyttat ska jag göra precis som jag själv vill. Nämligen städa mitt i natten.


PS. Jag diggar verkligen att jag hade 30 unika träffar i fredags. Vad hände? Letade ni efter Blondinbellas blogg och råkade snubbla in på en annan inte riktigt lika känd blondins fenomenala blogg? Antingen det eller så har jag äntligen blivit så känd som jag är i min fantasi. Pfft, det var då sannerligen på tiden... DS.

Kommentarer
Postat av: miranda

du borde ha ett biblioteksrum, sånna feta hyllor som går upp till taket och feta skinnfåtöljer i mitten. ha det, annars blir jag besviken!

2011-10-18 @ 15:00:13
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

Fan vilken bra idé! Typ lite som i Sönheten och Odjuret!!!!!!

2011-10-19 @ 14:22:47
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: miranda

precis! och jag vill ljusblåa väggar i mitt rum

2011-10-19 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0