Hipp Hipp Hurra!

Idag äro det en storslagen dag, för idag äro det moder jords födelsedag! Lilla mamma fyller år, typ 27 eller nåt, minns inte riktigt. Grattis mamu, du är utan tvekan den bästa mamman jag någonsin haft! ;)


Efter en otroligt dimmig hemfärd från Kristianstad teater och den bästa ensemblen någonsin sitter jag nu i köket omringad av alla hundarna. Har matat dem och hästarna plus promenerat. Queen är i skivspelaren (skivan, inte själva gruppen. fast det är ju iofs inte särskilt realistiskt, Freddy Mercury är ju död.) och lasagnen står framför mig, redo att ätas.

Imorgon är jag ledig och ska därför laga mat på riktigt istället för att värma något i mikrovågsugnen, jag väljer mellan gourmet-favoriten makaroner och köttbullar och den femstjärniga pyttipannan med ägg. Får väl se vad jag prövar mig på, en utmaning blir det ju allafall.

later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0