anything you can do I can do better

Stina Holm känner sig väldigt nöjd med allt just nu. Men hur kul det än är att prata om sig själv i tredje person så tänker jag inte göra det, klockan är ju trots allt bara tjugo i tio.

Pappa och Agneta är på väg till Skottland (Fast än så länge har dom nog inte kommit längre än Hässleholm, vilket iofs också är en mysig stad men inte lika mysig som hela Skottland)

Så nu är jag villaägare, hundägare och hästägare i 5 dagar.


Jag har det väldigt mysigt här i köket; jag dricker varmt te (onödigt att säga att det är varmt, varför i all världen skulle jag dricka kallt te?), äter en smörgås (har ni tänkt på hur smörgås låter mycket mumsigare än macka?) och tittar ut genom fönstret på ett dimmigt och ruggigt Sverige, just the way I like it.


Ska ta på mig min poncho sen och åka till teatern för lite greasande dagen lång. Återvänder cirkus 22.30 och då ska jag:

  • Ge hundarna mat
  • Gå en runda med dom
  • Ge hästarna mat och kolla så att de har vatten
  • Utfodra mig själv, hur jag nu ska orka det..
it's a hard knock life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0