Varför är jag inte med i Glee?

Idag har jag jobbat. Inte för att jag trodde det. Jag var fullt övertygad om att jag skulle jobba på onsdag och torsdag, ack vad fel jag hade.

Jag var inne i stan med mormor igår och besökte sjukhuset. Vi hittade även 4 polotröjor till morfar och en superblå vinterjacka till mig. Fabulous helt enkelt; så nu längtar jag desperat efter vargavintern. (Heter det så?)

Mitt i allt började vi prata om att jag skulle jobba på onsdag och torsdag, den 22e och 23e. Då upplyste mormor mig vänligt att det var den 21e idag (igår alltså) och att jag nog skulle ställa klockan imorgon eftersom det var då jag skulle jobba. Tack mormor, seriously, annars hade jag nog sovit mig igenom min arbetsdag och då hade 3B blivit helt bedrövade ju -

Trots detta uppvaknande vad gäller datum höll jag ändå på att försova mig. Varför?
Jo, för att min Iphone är ytterst opålitlig. Den ringer liksom inte. Sjukt oväntat att teknik jag köpt inte funkar.

Whatevs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0