rama-lama-lama-a-stinge-dy-ding-de-dong

Jahaja, de var det håret! 

Haha, nä jag skojar bara! har klippt mina slitna toppar och köpt ett balsam för superslitet hår. Även en liten flaska med små droppar som måste vara guld i en flaska för den kostade mer än vad en 10ml:s flaska bör få kosta! xD
Men jag resonerade som så att om man nu ska låta håret växa ut och bli långt är det ju inte kul om det är torrt, slitet och fnöskigt.

Ni inser vad jag gjort va? Jag investerat i mitt eget hår. (Får nästan lite prestationsångest xD)

Nu väntar jag på att Erika ska komma hit och så ska vi busa lite. Jag känner mig väldigt busig just idag, tror att det kanske är den nya frillan. Känner mig även puss-sugen. Vilket är en knasig känsla xD och lite jobbig, för hur gärna man än vill det kan man helt enkelt inte pussa på folk hur som helst. Tydligen är det offensive... Ja se, människor.

Den Svenska Björnstammen fortsätter att rocka mitt liv, känns som sommar när dom spränger min redan sprängda högtalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0