Jag ser att du ler, men jag tror att du tvivlar!

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längtar efter någon som kan rädda mig!

Det enda jag hört med Den Svenska Björnstammen, men jag gillar't!


Det har varit en lång helg, och den är inte ens över. Jag blev lite sjuk i tisdags (så i praktiken har det faktiskt varit en lång vecka) men jag var bokad som vikarie hela veckan ut så för en gångs skull bet jag ihop och uttnyttjade inte min låga hälsa till att bosätta mig i soffan med en serie och nässpray. 

I torsdags hade jag femmor hela dagen, först i Broby och sen i Glimåkra. Direkt därifrån till stan och föreställning, kom hem kvart över 11. Igår gick jag upp 7 och hade en 2:a hela dagen tills 13.10, vi pratade om kor. hela. dagen. Fritids på eftermiddagen och direkt till Grease. Två föreställningar idag och pubunderhållning. Det är jobbigt men egentligen vill jag bara skryta om hur upptagen jag är! :D:D


Min röst är lite gone, hade den inte varit det hade jag hojtat hoppfaderallanla!

PS. Händer det er att ni gör en superkonstig mening bara för att ni vill använda ett speciellt ord och även om meningen är så knasig som den bara kan bli finns det inget annat sätt att använda det coola ordet på och ni kan inte låta bli? Nej? Då är det väl bara jag... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0