It's christmas time again

Imorgon är det 1 december och även om jag inte börjar jobba förrän 09.45 ska jag gå upp 07.00 och göra frukost och sen se på julkalendern. Det är crazy vad julen gör mig glad. Det här är vad jag ser fram emot:
  • Julfilmer - Så många jag ska se, Susanna och jag har gjort en lista. (Nu blev ni förvånade va? Listor tillhör verkligen inte min vardag...)
  • Julgodis - Både att göra det och äta det xD
  • Snön - Som jag verkligen hoppas kommer.
  • Dricka glögg varje advent.
  • Slå in julklappar.
  • Klä julgranen med mina syskon.
  • Den mysiga tiden mellan jul och nyår när alla är lediga och vi alla glider omkring i pyjamas och bara spelar spel, tittar på film och äter julmatsrester.
  • Jul på Lisberg med min syster.
  • Spela The Sims och sen snön falla både på spelet och utanför för mitt egna fönster.
  • Julklappsspelet hemma hos mormor och morfar som jag alltid är lika dålig på. För nån jul sen satt jag på att platt paket nästan hela rundan men gav upp det för ett lite tjockare paket precis i slutet. Dåligt beslut visade det sig. Det var nämligen en hundralapp i den jag gav upp och en torr brödskiva i den jag fick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0