PARDEY HARDEY ONCE MORE

Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

innan ni hetsar upp er, det var en retorisk fråga.
självklart vill ni det.


som ni kanske förstår har jag varit ute på äventyr, dock nyktert äventyr. Startade hemma hos Sara och drog sedan vidare med Frida och Jackie, hem till någon som kan ha hetat Filip..
anyhows, det var kul. lite crazy, men kul.

men nu måste jag faktiskt låna lite av Egoina. Hon gör ju alltid sådana där konversations-sake-laker och nu vill jag anamma det litegrann.

nu får ni föreställa er festen framför er. Ett vardagsrum, massa människor (de flesta fulla). Jag sitter i soffan och två killar kommer in, eller kanske man kan säga en man och en kille. konversation leder som följande.

Man: *mummel* .. bjuda öl? (pekar lite sluddrigt på mig)
Kille: Nej, nej. Hon är för fin för dig.

alltså, this made my day! jag är fiiin, jag är fiiin! *liten segerdans*



ja, det var kul. ungefär lika kul som innan idag när Viktor och jag skulle träna. Eller, Viktor försökte få mig att träna men eftersom jag är så busig smet jag hela tiden. Ni skulle bara veta hur svårt det är att fuska med sit-ups när Foxy the General vakar över en. Haha, det är så underbart att vår relation är som en pappa till sin dotter, för Viktor tar alltid hand om mig och ser till att jag gör rätt saker på rätt tid. vilket är så najs eftersom jag alltid har varit så anständig och ordentlig, NO MORE! MOHAHA! god bless thee Victoire, for thy is mine lovliest friend.

Natt'si på er, och kom ihåg, kissa ALDRIG i motvind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0