oh how I wish I was that twisted

Det är inte så mycket liv i huset ikväll. Mamma har redan lagt sig, B sitter i koppar-rummet filosoferar och Sebastian kurar i sin ände av huset. I sådana här lägen märks det så tydligt att Susanna inte bor hemma längre, hon har annars alltid nåt på gång och det är int en lugn stund i torpet när hon hälsar på. and I'll admit, I lööööv it.
Det är lite för stelt som det är nu x)

Aldrig förr har det tagit så lång tid att skriva en så kort bit.. jag råkar nämligen ha vänstra pekfingret och långfingret ihoptejpade. det blev så stressigt imorse att jag sprang rätt in i dörren och nu gör det faktiskt riktigt ont.

nu tror ni kanske att jag gjorde detta med vilje för att jag skulle ha pianouppspel och vet ni vad jag säger till det?
att jag önskar att jag hade ett så diaboliskt sinne att tanken genast slagit mig från början att jag självklart skulle krossa min vänstra hand och därigenom slippa terminsuppspelet.

sadly, not even I am that devious. nej, jag spelade melodin med höger hand och min pianolärare fick spela basen.

nu är jag trött på att skriva med höger hand, det är fruktansvärt tröttsamt.
bye bye my darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0