i've lost my zen! where could it be?

Okej, för att ta mig ur min sorgsenhet denna söndag försökte jag mig på lite föräldrar och bil terapi. Körde hem till pappa, tog lite småvägar och beundrade den svenska naturen och alla söta små hus. pratade en stund med papu om ditt och datt i livet. körde tillbaka hem och pratade en stund med mamu om ditt och datt i livet.
bäddade om min säng för jag sover mycket bättre med rena lakan. letade förgäves efter matchande örnogtt. som det är nu har jag ett med knatte, fnatte och tjatte på, ett med skönheten och odjuret och ett som jag själv gjort på syslöjden i högstadiet; svart med texten Ztina på. då tyckte jag nämligen att det kunde vara en bra idé att ha Z istället för S i mitt namn. sånt trams har jag kommit över nu, kallar mig rätt och slätt Stina the Great, queen of everything! 
när jag nu läser om mina örngottsproblem känner jag spontant att det kanske är bra att jag inte haft så många snubbar i min säng. hur fasen förklarar man ett prinsess påslakan, kalle anka örngott och en hjärtformad kudde för en manlig man?
nu ska jag fortsätta min terapi med lite Enya och meditation <)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0