110530

Det här inlägget dedikeras till två herrar!

Först: Joel Andersson som fyller år idag. Grattis Jojoel, hoppas du har haft en spektakulär födelsedag. fast, det vet jag ju redan att du haft. Såg nämligen dig gå på stan med en glass i handen och din fru brevid dig. (plus en hel hop tvåor från C4, men dom är ju inte alls lika trevliga som treorna så dom hade nog inte så mycket med din glassiga lycka att göra)

Andre: (nummer två? second? andra?) Viktor Ragnarsson!
Denna kalasduktiga man har sytt en väska till mig och den är så fin att jag liksom inte vill lägga den ifrån mig. Och ni vet hur det är när någon man känner liksom gör grejor åt en och man måste låtsas att man gillar dem för att inte såra personen ifråga, typ som när min faster gav mig en keramikkatt fast jag önskade mig en cool keramikälg.

Så ÄR DET INTE ALLS MED DENNA UNDERBARA VÄSKA! Jag älskar, älskar, älskar den! Jag ska ta en bild på den imorgon och lägga upp så ni verkligen får se med egna ögon vilken fashionista jag nu är, thanks to Foxy!

jag är så lyckligt lottad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0