110516

Om det här blir mitt sista inlägg får ni inte bli ledsna, då har jag bara dött av utmattning efter första repet med Grease.

Jag är så nedrans trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen alltså! Hunrig, illamående, svimfärdig och en gnutta nöjd :) det gick väldigt bra och jag fick lära mig lite "born to hand-jive" och jitterbugg! tror kanske att jag måste investera i ett par dansskor för mina fötter in pain..

tror ni inte heller att on top of this night, när jag kommer hem så blir jag tvungen att döda två spindlar? En på min dörr, som inte var så stor, så jag försökte få min katt att äta den men hon bara jamade och ville ner. Tillslut fick jag smasha den med tio ton papper för att verkligen vara säker på att den inte rörde mig.

Spindel nr. 2 stötte jag på i duschen, och det ska jag fanimej säga den var lika stor som min handflata! okej, nu överdrev jag lite. men stor som fan! jag hade precis stängt dörrarna om mig när jag såg den på väggen och då lyckas jag göra nån sorts hoppa-bakåt-och-samtidigt-öppna-dörren-och-fly rörelse. jag återvände med typ tjugo ton papper och den arma spindeln led en blixtsnabb men säker död.

nog om spindeldöd, nu ska jag äta en macka och sen sussa sött för imorgon ska hela Grease-ensemblen fotograferas och ni vet vad det betyder? Att jag kommer få träffa Kevin Borg. jaja, det hade kanske varit coolare om jag hade sagt Freddie Mercury men han är död och vi får faktiskt hålla till godo med Kevin, som faktiskt är galet duktig och har en väldigt charmig svenska med malta brytning :)

Nighty nighty!
PS. Min kusin Malin fyller 20 idag, grattis till henne.
Och grattis till mig, för nu kan hon köpa ut till mig. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0