When in Rome, don't watch this movie.

För förstå gången i mitt liv är jag ordlös.
When in Rome, väldigt lustig film..

Jag känner mig lite lurad. Handlingen låter ju underbart skojig. Cool, ung kvinna reser till Rom för sin systers bröllop. Träffar cool, ung man på sagda bröllop. Blir full och plockar mynt ur Kärlekens fontän. Reser hem med 4 beundrare i följetåg som alla älskar henne gränslöst eftersom hon plockade upp just deras mynt. Frågan är, den unge coole mannen, är han kär i henne på riktigt eller han hon plockat upp hans mynt också? (insert speculating face)

visst låter det bra, det är inte så att jag har blivit knasig efter allt mitt essä-skrivande?
Men jag måste säga; skådespelarna var inte särskilt bra.. det var nog det som drog ner den. plus väldigt lustiga grejor i handlingen. man kan ju tänka sig att om det varit lite bättre skådisar hade kanske dom ögonblicken också blivit bättre men nu hade vi inte så tur.

nej, jag vet inte vad jag ska säga mer än.. Kristen Bell, jag är lite besviken på dig.
öhh, inga tummar upp tyvärr. (allvarligt talat, jag kan inte komma över att jag sett en dålig romantisk komedi. jag trodde det var typ omöjligt att misslyckas med en sån film.)




When in Rome, don't watch this movie. Don't watch it anywhere else for that matter. Burn it.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0